سوسک فاضلاب یا سوسک آمریکایی
سوسک آمریکایی یا سوسک فاضلابی

سوسک آمریکایی یا سوسک فاضلاب

مشخصات ظاهری:

بزرگسالان می توانند کمی بیشتر از 50 میلی متر (3 اینچ) طول داشته باشند. سوسک های آمریکایی بالغ به رنگ قهوه ای مایل به قرمز هستند. در پشت سر آنها نوار زرد مشخص است.

سوسک های نر و ماده آمریکایی هر دو می توانند پرواز کنند. زمانی که سوسک ها بالغ می شوند، بال ها رشد می کنند. سوسک های آمریکایی (سوسک فاضلاب) معمولاً در فضای باز زندگی می کنند. آنها مناطق گرم و مرطوب را ترجیح می دهند. سوسک های آمریکایی در سیستم های فاضلاب بسیار رایج هستند. 

سوسک های آمریکایی برای یافتن آب یا غذا وارد خانه ها می شوند. آنها می توانند به راحتی از زیر درها عبور کنند. پنجره های زیرزمین و گاراژها نیز ورودی های معمول هستند. هنگامی که سوسک های آمریکایی وارد خانه می شوند، اغلب به حمام، آشپزخانه، اتاق های رختشویی و زیرزمین (جاهایی که دارای رطوبت باشد) می روند.

سوسک های آمریکایی در خارج از منزل، برگ ها، ذرات ریز چوب، قارچ ها و جلبک ها را می خورند. آنها همچنین بقایای حشرات کوچک را می خورند. در داخل خانه، سوسک‌های آمریکایی در زیر وسایل، در لوله کشی ساختمان ، کابینت‌های آشپزخانه و روی زمین غذا می‌جویند. خرده ها، تکه های غذا و غذای ریخته شده را که پیدا می کنند می خورند. آنها همچنین به غذای حیوانات خانگی غلاقه دارند. 

سوسک های ماده آمریکایی برای تخم های خود قاب های محافظ درست می کنند که کپسولی شکل هستند. سوسک پس از تشکیل یک کپسول، آن را در یک منطقه گرم و مرطوب و تاریک قرار می دهد. یک کپسول سوسک آمریکایی به طور متوسط حاوی حدود 16 تخم است.پس از خروج از کپسول وقتی بچه سوسک ها رشد می کنند، پوست خود را می ریزند. اگر غذا به مقدار کافی وجود داشته باشد، سوسک‌های آمریکایی می‌توانند در عرض 5 ماه و نیم از تخم تا بالغ رشد کنند. 

وقتی سوسک های آمریکایی یا همان سوسک فاضلاب در داخل خانه حرکت می کنند، ترجیح می دهند در محیط های مرطوب باشند. آنها همچنین می توانند در مناطق خشک با منابع غذایی و آب کافی زنده بمانند. این حشرات توان دمایی بین 70 تا 80 درجه فارنهایت را دارند. هنگامی که یک جمعیت سوسک آمریکایی به یک خانه هجوم می‌آورد، حشرات به مناطق نگهداری و محل های آماده‌سازی غذا و همچنین مکان‌های مرطوب جذب می‌شوند. در محیط های صنعتی مانند رستوران ها و نانوایی ها، آنها را می توان در اتاق های دیگ بخار و تونل های بخار یافت. در ساختمان‌های مسکونی و تجاری، سوسک آمریکایی معمولاً زیرزمین‌ها و محوطه‌سازی‌ها را ترجیح می دهند. آنها همچنین در فضاهای باز دور هم جمع می شوند، در حالی که سایر سوسک های خانگی تمایل دارند در شکاف ها و شکاف ها پنهان شوند. آنها از غذاهای شیرین لذت می برند، اما مواد پوسیده را ترجیح می دهند.

در خبرنامه ما عضو شوید